Compliment voor Annet van Royen-Kerkhof
Voor alle onderwijs inzet van afgelopen jaren en de prettige samenwerkingen
Voor alle onderwijs inzet van afgelopen jaren en de prettige samenwerkingen
Jullie vormen een goed team! Dank dat ik altijd met jullie kan sparren, onder andere in de weekstart (met Linda en Mariëlle) die ik altijd als heel fijn ervaar. – Juliëtte –
Een hele grote “Chapeau” voor het hele kernteam BMW die ongelofelijk veel werk heeft verzet en als één superteam werkt. Een voorrecht om met hen te mogen werken! Wim Dictus
Wat een superteam heeft vandaag in no time deze dag georganiseerd; van Jan Doorn tot Randy, van Michele tot Jaber en van Ingrid tot Lars en nog heel veel meer. Dit geeft energie en licht nu we het nodig hebben!
Complimenten voor alle collega-ziekenhuisapothekers voor het geven van onderwijs in deze wonderlijke tijden!
We hebben elkaar enorm goed gesteund en geholpen het afgelopen halfjaar, going strong! Eric
Je vrolijkheid, slagvaardigheid en behulpzaamheid waardeer ik ontzettend. Leuk om afgelopen periode veel te hebben samengewerkt. Op naar komend jaar!