Compliment voor de digitale nieuwsbrief Onderwijs&zo
Eenmaal in de twee weken weer volop informatie op verschillende gebieden van onderwijs en het Onderwijscentrum.
Eenmaal in de twee weken weer volop informatie op verschillende gebieden van onderwijs en het Onderwijscentrum.
Jan Andries, Inge en Kirsten – dank voor het snel toch kritisch afhandelen van alle uitzonderingen van de BMS studenten, die tijdens hun 9 maanden stage vervangende opdrachten moesten doen omdat geen labwerk mogelijk was. Jullie snelle acties hebben studenten in staat gesteld de studievertraging te beperken. Veel dank daarvoor.
Hi Lennart, mijn complimenten voor de koelbloedige manier waarop je als kersverse coördinator van een groot Geneeskunde blok alle ballen in de lucht hebt weten te houden. Je hebt snel je (digitale) weg gevonden in het onderwijs en bent heel open voor de studenten. Morgen de toets en dan hopelijk even wat rust! Joost P.S….
Jij had een lastige overstap te maken dit jaar, online, van het ene bekende team naar de andere. Maar dan thuis. Maar nu al hoor ik dat je je onmisbaar hebt gemaakt, en maak je indruk met je grote stappen en goede inzichten. Oke, je bent een overloper, maar dan wel een heel goede. Compliment…
Mijn complimenten zijn voor de beleidsmedewerkers onderwijs in de divisies! Een gedreven en enthousiaste club collega’s met passie voor het onderwijs. Jullie zijn naar mijn idee echt de smeerolie in de machine van jullie divisies. en fijne collega’s om mee samen te werken. Ingrid
Jaber, wat jammer dat dit je laatste week bij het KGW team is. Jouw inbreng was heel waardevol, je keek goed vanuit studentperspectief, maar ook vanuit de organisatie. Je was een aanwinst voor ons team. Succes verder met je studie. Groetjes van de KGW dames.
Fantastisch om te zien hoe jullie elkaar door het moeilijke jaar 2020 hebben geholpen! Ik ben trots op het resultaat, maar nog meer onder de indruk van jullie hart voor de zaak en het onderwijs! Freek