Complimenten voor het OHO-team
Complimenten voor Abdellah, Atilla, Michel, Joël, Maurits, Sylvester, Claire en Mohammed. Fijn dat jullie klaar staan om al onze docenten te ondersteunen bij alle vragen over het hybride en online onderwijs! Esther
Complimenten voor Abdellah, Atilla, Michel, Joël, Maurits, Sylvester, Claire en Mohammed. Fijn dat jullie klaar staan om al onze docenten te ondersteunen bij alle vragen over het hybride en online onderwijs! Esther
Voor je enorme inzet en betrokkenheid bij de verschillende projecten rondom de Kwaliteitsgelden. En dat we als team Docentprofessionalisering op je kunnen vertrouwen en bouwen. Harry
Judith, Lisette, Silvia, Jettie, Koen, Jacob, Iris, Jeroen, Hanneke, Joyce, Nora, Petra en Marjolein, door jullie is de afgelopen tijd heel veel werk verzet om alle (digitale) scholingen voor onze verpleegkundigen en laboranten op de long- en hartfunctie door te laten gaan en verder te ontwikkelen, naast jullie werk in de patiëntenzorg. Mijn complimenten daarvoor!…
Het is pas een jaar geleden dat ik in het Hijmans van den Bergh gebouw die kamer voor het eerst betrad maar wat hebben we het leuk. Graag wil ik Vincianne, Mieke Knibbe en Ine bedanken voor het warme welkom, hulpvaardige collegialiteit en humor. We hebben gelachen en gehuild met elkaar en zelfs in deze…
Je bent met vliegende vaart de uitdaging aangegaan om je cursus in periode 4 om te zetten naar online, en bent daardoor een Teams vraagbaak voor mede-docenten geworden. Eric
Monique je bent een echte initiatiefnemer. Je hebt een heel duidelijke visie op onderwijs en ik vind het knap hoe je die uit draagt.
Mijn collega Janine heeft zoveel verschillende coördinatoren en docenten geholpen om hun praktisch onderwijs zo goed mogelijk door te laten gaan of passende alternatieven te bieden. Ik ben ontzettend blij om met haar samen te werken, want ze inspireert mij en heeft zoveel verstand van zaken.