Complimenten voor het secretariaat van het Onderwijscentrum
Zo professioneel, zo altijd voor iedereen klaar staan en betrouwbaar! Dankjulliewel.
Zo professioneel, zo altijd voor iedereen klaar staan en betrouwbaar! Dankjulliewel.
Het is zo waardevol om korte lijntjes met jou te hebben voor wat betreft de selectieprocedures van BMW en GNK. Je bent altijd bereid om mijn vragen te beantwoorden en mij bij te praten op allerlei vlakken. Als het even kan dan trekken we samen op, in plaats van zelf het wiel opnieuw uit te…
Complimenten voor mijn nieuwe collega’s van het team geneeskunde. In mijn eerste week als beleidsmedewerker hebben ze me fantastisch opgevangen en ingewerkt en dat allemaal vanuit de thuiswerkplek en terwijl ze erg druk zijn in deze periode van het jaar! Het voelt als een warm bad en een goed begin! Noortje
Bedankt voor de enthousiaste presentatie van de OWC pubquizzen en alle gezelligheid die jullie hiermee brengen!
Jij regelt op de achtergrond heel veel zaken voor ons BMW-team: van zalen tot agendabeheer en het versturen van stukken. Zonder jouw inzet en ondersteuning zouden wij ons werk minder goed kunnen doen. Ook heel fijn dat je ons soms probeert te beschermen door niet de gehele dag helemaal vol te zetten met afspraken, maar…
Bewondering voor de stappen die je hebt gemaakt in digitaliseren van je (gast) onderwijs! Doorzetten, vragen durven stellen en buiten je comfort zone stappen, je deed het allemaal. En dat naast je harde werk in de zorg. Je bent een topper!
Wat hebben jullie een werk verzet de afgelopen maanden. Heel hartelijk dank. Kristin