Complimenten voor het secretariaat van het Onderwijscentrum
Zo professioneel, zo altijd voor iedereen klaar staan en betrouwbaar! Dankjulliewel.
Zo professioneel, zo altijd voor iedereen klaar staan en betrouwbaar! Dankjulliewel.
ze hebben al die uitzonderingen in coronatijd moeten behandelen
Judith, Lisette, Silvia, Jettie, Koen, Jacob, Iris, Jeroen, Hanneke, Joyce, Nora, Petra en Marjolein, door jullie is de afgelopen tijd heel veel werk verzet om alle (digitale) scholingen voor onze verpleegkundigen en laboranten op de long- en hartfunctie door te laten gaan en verder te ontwikkelen, naast jullie werk in de patiëntenzorg. Mijn complimenten daarvoor!…
Jij hebt een hele fijne ‘rust’ over je, die ik erg prettig vind. Tijdens vergaderingen treed je niet meteen op de voorgrond, maar de punten die je inbrengt zijn vaak ‘spot on’. We hebben nog niet zoveel direct samengewerkt, maar ik hoop dat daar in 2021 verandering in gaat komen 🙂
Jullie constructieve inbreng heeft enorm geholpen om het onderwijs in de corona periode zo goed mogelijk te laten verlopen. Heel veel dank, het is echt fijn om met jullie samen te werken. Tineke
Jij bent in een hele moeilijke tijd gestart en hebt in de korte tijd dat je bij ons werkt de nodige tegenslagen gehad. Toch verzet je bergen werk en zorg je met je aanstekelijke lach voor veel positiviteit.
Ik vind het enorm inspirerend hoe je je inzet voor je studenten. Je probeert echt het beste in ze naar boven te brengen. Verder heb je een duidelijke mening die je durft te uiten en ik kan altijd met m’n vragen bij je terecht. Heel erg bedankt voor het warme welkom! Fijn dat je mijn…