Compliment voor Caro
Caro heeft zich geweldig ingezet voor de realisatie van de leerafdeling binnen de Verloskunde! Zij gaat vol voor de studentenbegeleiding en een goed leerklimaat.
Marjon
Caro heeft zich geweldig ingezet voor de realisatie van de leerafdeling binnen de Verloskunde! Zij gaat vol voor de studentenbegeleiding en een goed leerklimaat.
Marjon
Wat ben jij een prettige collega om mee samen te werken. Ook vind ik het bijzonder hoe erg je achter je team staat. Klasse hoe jij alle taken op pakt in deze tijd. Groeten, Nadine
Complimenten voor de complimentenstudenten
Extra dank voor Anke Hammerschlag en Saskia Ebeling, voor jullie support met inwerken en het warme welkom.
Een hele grote “Chapeau” voor het hele kernteam BMW die ongelofelijk veel werk heeft verzet en als één superteam werkt. Een voorrecht om met hen te mogen werken! Wim Dictus
Elena is een zeer toegewijde en lieve, fijne collega die zich enorm heeft ingezet het afgelopen jaar. Ook Jaimie is een hele fijne en lieve collega. Zij heeft op persoonlijk vlak veel moeten doorstaan, haar drive om weer aan het werk te gaan is enorm. Ik heb veel bewondering voor beide dames.
Juliette zorgt altijd voor veel positiviteit. Dit zie je terug in de nieuwsbrief, maar ook als je met haar samenwerkt.