petje af voor de hele afdeling Onderwijszaken
Ik ben trots op de hele afdeling die de afgelopen maanden heel werk heeft verzet om het onderwijs toch mogelijk te maken. Jullie zijn allemaal kanjers!
Ik ben trots op de hele afdeling die de afgelopen maanden heel werk heeft verzet om het onderwijs toch mogelijk te maken. Jullie zijn allemaal kanjers!
Zonder twijfel het jaar met de grootste uitdagingen ooit, maar toch een fantastisch resultaat neergezet! Wees trots op wat jullie allemaal bereikt hebben in 2020. Op naar een beter 2021. All the best Freek
Dank voor jullie inzet, bereidwilligheid, collegialiteit en eerlijkheid. Met waardering en plezier heb ik met jullie samengewerkt en ik heb er het volste vertrouwen in dat dit het komende jaar niet anders zal zijn. Wilma
enthousiasme, rust, reflectie, feedback, Simone kan en brengt het allemaal.
Compliment aan de OZ-STIP collega’s. Het waren- en zijn- hectische tijden voor STIP maar het is een hecht team dat goed zorgt voor elkaar. Supergoed!!
Je bent een organisatietalent. En ik ben heel blij met je ondersteuning en gezelligheid. Harry
Caro heeft zich geweldig ingezet voor de realisatie van de leerafdeling binnen de Verloskunde! Zij gaat vol voor de studentenbegeleiding en een goed leerklimaat. Marjon