Compliment voor STIP
Compliment aan de OZ-STIP collega’s.
Het waren- en zijn- hectische tijden voor STIP maar het is een hecht team dat goed zorgt voor elkaar. Supergoed!!
Compliment aan de OZ-STIP collega’s.
Het waren- en zijn- hectische tijden voor STIP maar het is een hecht team dat goed zorgt voor elkaar. Supergoed!!
Lars, we werken al heel lang met elkaar samen en je bent nog steeds een heel belangrijke schakel in mijn werk. Je bent altijd bereid mee te denken over lastige ICT wensen, bent heel oplossingsgericht, terwijl je mij ook steeds weer scherp houdt door te wijzen op wat wel en niet mag en kan. Ik…
Hi Bob, je hebt de afgelopen weken voor het eerst opgetreden als docent in een grote Geneeskunde cursus, Stofwisseling 1. Ik heb bewondering voor de kalme en zelfverzekerde manier waarop je dat hebt gedaan, en de snelheid waarmee je boven de stof bent komen te staan waardoor je het ook helder en rustig kunt uitleggen….
Jij kwam in ons team vlak voor Corona en het was voor jou en ons even wennen hoe we dat het beste konden vormgeven. Toen zaten we plotseling allemaal thuis en gaf jij met je enorme bak energie en creativiteit even een hele mooie demonstratie van wat er in korte tijd allemaal gecreëerd kan worden:…
Je hebt een enorm positieve invloed op mij en het team met je vlogs, vriendelijke woorden, daadkracht, kennis en gezelligheid. Wat fijn dat ik je altijd mag ‘lastig vallen’ en dat je me nooit het gevoel geeft dat ik stoor. Fijn dat je mijn collega bent!
Niets is jou te veel, je denkt altijd mee, meestal denk je al vooruit. Altijd behulpzaam en vrolijk. Je bent een held! Groetjes je KGW collega’s
Wat fijn dat ik opnieuw met je mag samenwerken! In Amsterdam was ik al onder de indruk van je duidelijke visie op onderwijs en je kracht om plannen op een motiverende wijze om te zetten naar daadwerkelijke acties. Beide eigenschappen zijn in de jaren ‘in between’ alleen maar sterker gegroeid – mooi om te zien….