Compliment voor STIP
Compliment aan de OZ-STIP collega’s.
Het waren- en zijn- hectische tijden voor STIP maar het is een hecht team dat goed zorgt voor elkaar. Supergoed!!
Compliment aan de OZ-STIP collega’s.
Het waren- en zijn- hectische tijden voor STIP maar het is een hecht team dat goed zorgt voor elkaar. Supergoed!!
Hi Lennart, mijn complimenten voor de koelbloedige manier waarop je als kersverse coördinator van een groot Geneeskunde blok alle ballen in de lucht hebt weten te houden. Je hebt snel je (digitale) weg gevonden in het onderwijs en bent heel open voor de studenten. Morgen de toets en dan hopelijk even wat rust! Joost P.S….
Jee, wat hebben we een uitdagend jaar achter de rug. En we zijn er nog niet. Maar hoe fantastisch om te zien dat eenieder van jullie er elke dag weer alles aan doet om het onderwijs door te laten gaan en studenten, docenten en collega’s zoveel mogelijk te helpen. Wij zijn onwijs trots op jullie….
Wat een mooi programma en boeiende key-note!
Het afgelopen jaar veel meegemaakt met elkaar. We hebben laten zien dat we heel collegiaal zijn, geduld hebben, weerbaar zijn en er voor elkaar zijn. Het is een diverse club die elkaar aanvult en versterkt en elkaar weet te vinden. Trots dat ik daar deel van mag uitmaken. Hoop dat we dat de komende jaren…
Geweldig hoe jullie je samen inzetten voor U learn! We zijn ontzettend blij met jullie inzet en enthousiasme. Marjon
Complimenten voor mijn nieuwe collega’s van het team geneeskunde. In mijn eerste week als beleidsmedewerker hebben ze me fantastisch opgevangen en ingewerkt en dat allemaal vanuit de thuiswerkplek en terwijl ze erg druk zijn in deze periode van het jaar! Het voelt als een warm bad en een goed begin! Noortje