Compliment voor Angelique van Dijk
Niets is jou te veel, je denkt altijd mee, meestal denk je al vooruit. Altijd behulpzaam en vrolijk. Je bent een held! Groetjes je KGW collega’s
Niets is jou te veel, je denkt altijd mee, meestal denk je al vooruit. Altijd behulpzaam en vrolijk. Je bent een held! Groetjes je KGW collega’s
Deze week ronden we het blok P2 af. Ik ben trots op mijn studenten maar ook op de MH-collega’s die altijd als een geöliede machine werken en de studenten door de stof heen loodsen, ook nu we dat online doen!
Eenmaal in de twee weken weer volop informatie op verschillende gebieden van onderwijs en het Onderwijscentrum.
Complimenten voor mijn nieuwe collega’s van het team geneeskunde. In mijn eerste week als beleidsmedewerker hebben ze me fantastisch opgevangen en ingewerkt en dat allemaal vanuit de thuiswerkplek en terwijl ze erg druk zijn in deze periode van het jaar! Het voelt als een warm bad en een goed begin! Noortje
Jullie vormen een goed team! Dank dat ik altijd met jullie kan sparren, onder andere in de weekstart (met Linda en Mariëlle) die ik altijd als heel fijn ervaar. – Juliëtte –
man wat zijn jullie goed bezig geweest en nog! bizarre tijden, onzekere tijden en jullie staan allemaal nog overeind, of zijn net begonnen en moesten zelf maar zwemmen. En in de tussentijd vrolijk wandelen, yoga’en en bakken 🙂 Onwijs goed bezig jongens. Mooi om te zien hoe jullei elkaar goed in smiezen houden, er voor…
John, een compliment voor hoe goed jij oog hebt voor het waarderen van werk van teamleden. Je neemt altijd de tijd om mensen te bedanken voor hun inzet en geeft veel complimenten. Dat verdient een compliment!