Compliment voor Monique van Rooijen
Monique van Rooijen omdat zij zo positief in haar werk staat. Je bent een topper!
Elena
Monique van Rooijen omdat zij zo positief in haar werk staat. Je bent een topper!
Elena
Ine is mijn rots in de branding rondom de selectie voor geneeskunde. Elke dag weer verzet zij bergen werk, stelt zij selectiekandidaten gerust en tackelt zij technische problemen. Zeker in dit bijzondere jaar waarin ook de selectie volstrekt anders gaat verlopen dan anders, is het ontzettend waardevol om met deze topper te kunnen samenwerken. Ine…
Een hele grote “Chapeau” voor het hele kernteam BMW die ongelofelijk veel werk heeft verzet en als één superteam werkt. Een voorrecht om met hen te mogen werken! Wim Dictus
Mijn collega Janine heeft zoveel verschillende coördinatoren en docenten geholpen om hun praktisch onderwijs zo goed mogelijk door te laten gaan of passende alternatieven te bieden. Ik ben ontzettend blij om met haar samen te werken, want ze inspireert mij en heeft zoveel verstand van zaken.
Inmiddels alweer 10 lichtingen! En ieder van jullie heeft zijn eigen stempel hierop gedrukt. Stuk voor stuk kanjers! Dankzij jullie horen we zoveel beter wat er leeft onder de studenten! De kwaliteit van ons onderwijs is hierdoor zoveel beter geworden! Bedankt!!!
Jullie vormen een goed team! Dank dat ik altijd met jullie kan sparren, onder andere in de weekstart (met Linda en Mariëlle) die ik altijd als heel fijn ervaar. – Juliëtte –
Ik ken geen enkel persoon die zo attent is als Mieke Dankbaar. Zij tovert bij iedereen glimlach op zijn/haar gezicht. Geweldig!