Compliment aan de Managers Onderwijs
Dankzij jullie staat onderwijs in de divisies op de kaart. Dank voor jullie grote inzet, kunde en drive
Berent
Dankzij jullie staat onderwijs in de divisies op de kaart. Dank voor jullie grote inzet, kunde en drive
Berent
Complimenten voor hoe jij overeind blijft met alles wat er op je afkomt en daarbij je visionaire en positieve blik blijft behouden. En fijn dat je zo open en benaderbaar bent. Nynke
Door jullie is in de afgelopen maanden ongelofelijk veel werk verzet zodat het onderwijs kon doorgaan en er geen vertraging is ontstaan in het opleiden van zorgprofessionals We zijn trots op jullie, Marieke, Gert en Mieke
Caro heeft zich geweldig ingezet voor de realisatie van de leerafdeling binnen de Verloskunde! Zij gaat vol voor de studentenbegeleiding en een goed leerklimaat. Marjon
Collega docenten, secretaresses en prosectoren, veel complimenten voor jullie nimmer aflatende inzet en enthousiasme voor het onderwijs. Dankzij jullie expertise blijven we studenten inspireren en bieden we ze een mooie basis voor hun opleiding! Ronald
Mijn complimenten zijn voor de beleidsmedewerkers onderwijs in de divisies! Een gedreven en enthousiaste club collega’s met passie voor het onderwijs. Jullie zijn naar mijn idee echt de smeerolie in de machine van jullie divisies. en fijne collega’s om mee samen te werken. Ingrid
Hi Bob, je hebt de afgelopen weken voor het eerst opgetreden als docent in een grote Geneeskunde cursus, Stofwisseling 1. Ik heb bewondering voor de kalme en zelfverzekerde manier waarop je dat hebt gedaan, en de snelheid waarmee je boven de stof bent komen te staan waardoor je het ook helder en rustig kunt uitleggen….