Compliment voor Anke en Saskia
Extra dank voor Anke Hammerschlag en Saskia Ebeling, voor jullie support met inwerken en het warme welkom.
Extra dank voor Anke Hammerschlag en Saskia Ebeling, voor jullie support met inwerken en het warme welkom.
Voor alle onderwijs inzet van afgelopen jaren en de prettige samenwerkingen
Complimenten voor je fantastische werk voor de Thesis Awards, en de Talma Eykman prijzen in het bijzonder. Dankzij jou is de organisatie van het evenement altijd vlekkeloos en hebben we dit jaar de online huldiging het cachet kunnen geven dat ze verdient. Veel dank daarvoor! Ronald
Eenmaal in de twee weken weer volop informatie op verschillende gebieden van onderwijs en het Onderwijscentrum.
Ze zijn gewoon altijd behulpzaam, aardig en gezellig!
Je hebt ontzettend oog voor het welzijn van je teamleden en vertegenwoordigt onze belangen heel goed. Daar ben ik heel blij mee. Hoe jij alle ballen in de lucht houdt, verbaast mij elke keer weer. Het wordt gewaardeerd!
Wow, wat kun jij creatief en inspirerend schrijven. Fijn dat je ons team daarmee versterkt! Nynke