Complimenten aan Astrid
Bedankt voor het warme online welkom. Ik waardeer je gedrevenheid, oog voor detail, aandacht voor studenten en collega’s en gezellige lach enorm en vind het mooi om van je te kunnen leren.
Bedankt voor het warme online welkom. Ik waardeer je gedrevenheid, oog voor detail, aandacht voor studenten en collega’s en gezellige lach enorm en vind het mooi om van je te kunnen leren.
Jullie zijn de steun en toeverlaat voor onze studenten, maar ook een vraagbaak voor docenten en medewerkers. De afgelopen maanden hebben jullie het ontzettend druk gehad, maar toch de dienstverlening op orde weten te houden. Hopelijk komen er binnenkort weer “normale” tijden aan. Dank voor jullie inzet! Astrid Freriksen
Het is al een tijdje geleden de 1e lockdown van 12 maart. Zonder jullie hulp hadden we de omschakeling naar online onderwijs via MS Teams toen niet binnen 2 werkdagen voor elkaar gekregen. Heel veel dank ervoor! Kristin, medecoordinator CRU+ I&I 1
Door jullie is in de afgelopen maanden ongelofelijk veel werk verzet zodat het onderwijs kon doorgaan en er geen vertraging is ontstaan in het opleiden van zorgprofessionals We zijn trots op jullie, Marieke, Gert en Mieke
Dankjewel dat je altijd klaar staat om te helpen of mee te denken. Fijn om af en toe even bij te praten over van alles. Ik vind je een onmisbare stille kracht die alles draaiende houdt Benin de gaten houdt of alles loopt. Ik ben blij met jou als collega!
Alle examinatoren en coördinatoren hebben ongelofelijk hard gewerkt om het onderwijs in de lucht te houden en de coschappen weer op te starten en zelfs uit te breiden. Alle secretariaten hebben hier enorm bij geholpen. Chapeau!
Je bent iemand met een heel groot hart voor het welzijn van studenten en collega’s. En daarnaast een ontzettende vakvrouw die een duidelijk doel voor ogen heeft en daarvoor gaat. Dankjewel voor het warme welkom en ik ben heel blij dat je mijn collega bent!