Compliment voor Monique van Rooijen
Monique van Rooijen omdat zij zo positief in haar werk staat. Je bent een topper!
Elena
Monique van Rooijen omdat zij zo positief in haar werk staat. Je bent een topper!
Elena
Het MT van Genetica is trots op alle docenten van onze afdeling die vaak naast hun andere werk heel veel energie hebben gestoken in het omzetten van het onderwijs naar online en in het goed laten verlopen van al het onderwijs waar we bij betrokken zijn. Veel dank en we zijn heel trots op jullie!…
Complimenten voor het in een keer omgaan naar online werken in de teams van docentprofessionalisering, kwaliteitszorg en onderzoek en het gezamenlijk werken naar ‘de Stip’ passend bij De Nieuwe Utrechtse School en de tweedelijnsrol!
Voor haar inzet als studentassessor!
Dank voor jullie enorme inzet om WVP binnen Verplegingswetenschap ook op afstand te geven. Mede door jullie kunnen we het onderwijs van hoge kwaliteit blijven geven! Ben heel blij met jullie! Saskia
Met veel daadkracht en enthousiasme blijf jij (in alle drukte) allemaal interessante trainingen faciliteren voor studenten. En daarnaast heel betrokken bij collega’s. Petje af! Nynke
Fijn dat ik afgelopen maanden deels in jullie team heb mogen infiltreren! Waren pittige tijden maar we hebben het telkens toch weer voor elkaar gekregen. Berna, Danielle, Jara, en ook André en Priscilla en mijn “mede-infiltrant” Mieke bedankt! Bastiaan