Compliment voor Caro
Caro heeft zich geweldig ingezet voor de realisatie van de leerafdeling binnen de Verloskunde! Zij gaat vol voor de studentenbegeleiding en een goed leerklimaat.
Marjon
Caro heeft zich geweldig ingezet voor de realisatie van de leerafdeling binnen de Verloskunde! Zij gaat vol voor de studentenbegeleiding en een goed leerklimaat.
Marjon
Jee, wat hebben we een uitdagend jaar achter de rug. En we zijn er nog niet. Maar hoe fantastisch om te zien dat eenieder van jullie er elke dag weer alles aan doet om het onderwijs door te laten gaan en studenten, docenten en collega’s zoveel mogelijk te helpen. Wij zijn onwijs trots op jullie….
ze hebben al die uitzonderingen in coronatijd moeten behandelen
Jaber, wat jammer dat dit je laatste week bij het KGW team is. Jouw inbreng was heel waardevol, je keek goed vanuit studentperspectief, maar ook vanuit de organisatie. Je was een aanwinst voor ons team. Succes verder met je studie. Groetjes van de KGW dames.
Complimenten voor het organiseren van deze DAG VAN HET ONDERWIJS!
Omdat het OWC steeds een positieve drive weet aan te brengen op gebied van het mooie onderwijs !
Het MT van Genetica is trots op alle docenten van onze afdeling die vaak naast hun andere werk heel veel energie hebben gestoken in het omzetten van het onderwijs naar online en in het goed laten verlopen van al het onderwijs waar we bij betrokken zijn. Veel dank en we zijn heel trots op jullie!…